piątek, 8 września 2017

Zakupy przez Internet ... w roli głównej buty :)

Witam Was,

Długi czas zastanawiałam się nad kupnem butów przez Internet. 

Miałam mnóstwo wątpliwości bo pewnie też tak macie tak jak i ja, że nie kupicie butów czy ubrań bez ich wcześniejszego przymierzenia. 

Postanowiłam zaryzykować, znalazłam buty na stronie: https://www.czasnabuty.pl 
Tam znajduje się tabelka, która ułatwia nam wybranie odpowiedniego rozmiaru.

 Zamówiłam buty w weekend (sobota wieczór) - dostałam informacje, że przyjdą do mnie w ciągu 3 dni roboczych. 

Po zrobieniu przelewu w który również wlicza się koszt przesyłki, która swoją drogą nie jest wygórowana ja wybrałam opcje 7,90 Pocztą Polską dostałam maile z potwierdzeniem, że przelew doszedł oraz to, że w najbliższym czasie moja przesyłka będzie w drodze. 



Bardzo dobrą opcja dla osób, które np. muszą być poza domem w czasie tego gdy przyjdzie przesyłka jest śledzenie Paczki - tu macie mój screen jak to do mnie szło. 

A oto buty, które sobie zamówiłam - są to szare, zamszowe Sneakersy.


Zapraszam do komentowania- jestem ciekawa jakie wy macie doświadczenie z kupowaniem butów przez Internet. 

Ja się odważyłam i nie żałuje i z pewnością nie będzie to tylko mój jedyny raz gdy będę szukała nowych butów :)

Pozdrawiam i życzę miłego Piątku :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesoły autobus wita Nas :/ (cz. 6)

Kolejny dzień... po nocnych wydarzeniach pozostał ledwie wyczuwalny niepokój. Tamten dzień był dla Mnie najlepszym i równocześnie najgorszy...