poniedziałek, 11 września 2017

Suprise ... BOX

Witam Was w kolejnym poście tym razem nie będzie on bezpośrednio dotyczył mojej twórczości, lecz BOXU pełnego gadżetów związanych z tematyką książki, która znajduje się w środku.

Jest to BOX OGNISTY, którego dostałam w prezencie jakiś czas temu od Mojego Narzeczonego. Wiedząc jak bardzo kocham czytać książki miał nadzieję, że taki box będzie mi się podobał i się nie zawiódł. Dla mnie osobiście to jest najlepszy prezent - KSIĄŻKI zawsze znajdą w moim życiu miejsce .

BOX został zamówiony ze strony https://shop.moondrive.pl- koszt takiego boxa to 60 zł i co jest jedną z ważniejszych kwestii wysyłka jest DARMOWA.    

W każdym boxie znajduje się Karta z Moondrive, na której napisane jest co dany BOX zawiera.    

W tym przypadku w nim znajdziecie:

1) Przedpremierową książkę pt. "Zaklinacz Ognia" Cindy Williams Chimy

2)  słoik ze słomką

3) poszewkę na poduszkę z dwustronnym nadrukiem

4) 2 magnesy

5) naklejka 

6) 2 zakładki do książek, w tym jedna z motywem okładki opowiadania Zaklinacz Ognia 


7) 1 z 2 przedstawionych na zdjęciu e- booków za 0 zł  

Pod opisem tego co znajdziecie w BOXIE  znajduję się również SPECJALNY KOD RABATOWY, którego możecie użyć na  ww. stronie 

Książka ta jest z zakresu fantastyki, która jest moim ulubionym gatunkiem.

Przeczytałam też w tym liściku poza opisaniem co jest w środku również informacje, że książka ta jest przed premierą aż 2 miesiące. BOX ten jest a teraz to już nawet i był :) BOXEM WAKACYJNYM. 
Dowiedziałam się również, że książki z BOXÓW nie zawsze docierają do Polski , więc ich nie znajdziecie na półkach w Empiku czy Matrasie czy innej księgarni ;) 

Kolejną kwestią dla osób, które nie przepadają za książkami w formie papierowej warto skorzystać z tego rabatu dla e-booków ponieważ koszty ich zakupienia poza ofertą za 0 zł są kwestią zaoszczędzenia koło 20 kilku złotych, poniżej jedna z 2 wyżej wymienionych tytułów na tej konkretnej stronie do której dostajecie rabat.



  Podsumowując polecam wszystkim miłośnikom książek oraz tym, którzy nie zawsze mają pomysł na prezent. Boxy tego typu można spokojnie nazwać kolekcjonerskimi, pudełka ładnie wykonane, odpowiednio zabezpieczone a Boxy warte swojej ceny z powodu jej zawartości :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wesoły autobus wita Nas :/ (cz. 6)

Kolejny dzień... po nocnych wydarzeniach pozostał ledwie wyczuwalny niepokój. Tamten dzień był dla Mnie najlepszym i równocześnie najgorszy...